Hoe u uw EdgeRank op Facebook kunt verhogen

Hoe u uw EdgeRank op Facebook kunt verhogen

In 2011 stopte Facebook met het gebruik van zijn edgerank checker -algoritme. In plaats daarvan gebruikt het een machine learning-algoritme dat rekening houdt met meer dan 100.000 factoren. De algoritmen hebben een reeks verschillende beoordelingsfactoren om te bepalen welke artikelen in de nieuwsfeed van gebruikers worden weergegeven. Wat betekent EdgeRank voor u? Als u het niet weet, is het een algoritme dat bepaalt welke artikelen in uw nieuwsfeed worden weergegeven op basis van hoe relevant ze zijn voor uw interesses en voorkeuren.

EdgeRank

Het betekent dat meer "vind-ik-leuks" en "opmerkingen" je EdgeRank zullen verhogen EdgeRank. Als gevolg hiervan zal hoogwaardige inhoud meer likes en reacties trekken. Door een advertentiecampagne te gebruiken, kunt u de meest betrokken fans voor uw pagina targeten. Hoewel een hoge EdgeRank niet betekent dat je bericht door iedereen wordt bekeken, vergroot het je kansen om je publiek te bereiken. Dit is belangrijk om te begrijpen als u een breed publiek probeert te bereiken.

De beste manier om uw EdgeRank te verhogen, is door inhoud te schrijven en te delen die de interesse wekt en uw publiek aanspreekt. Om dit te doen, kun je overwegen om met je bestaande fans in contact te komen of ze te volgen op sociale netwerken. Wanneer u uw bestaande publiek bereikt, kunt u hun bestaande fanbase benutten en de EdgeRank van uw inhoud een boost geven. Daarnaast moet u overwegen uw inhoud te targeten op nieuwe doelgroepen. Door je doelgroep te targeten op het social media platform dat ze al gebruiken, kun je een veel groter publiek bereiken.

Klik op de link: Fellmedia SEO